top of page
Готовність  учителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивної освіти

Готовність учителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивної освіти

"Готовність учителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивної освіти: структура та діагностика" - Демченко Ірина Іванівна

У навчально-методичному посібнику обґрунтовано сутність, структуру, критерії
та показники готовності вчителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивної
освіти, розкрито категоріальний апарат та розроблено методику психолого-педагогічної діагностики для визначення її рівнів.
Посібник призначається для викладачів і студентів педагогічних факультетів
вищих навчальних закладів різного рівня акредитації, учителям початкових класів з
інклюзивною формою навчання та всім тим, хто займається дослідженням проблем
інклюзивної та корекційної освіти.

Міжнародний інститут
  • White Facebook Icon
  • White Instagram Icon
  • White YouTube Icon

We are in touch

© 2017 International Humanities and Pedagogical Institute "Beit Khana"

Phone: +38 (056) 717-70-34 

Email: office@bethana.org.ua

Address

Pl. Uspenskaya, 5, Dnipro, 49000, Ukraine

bottom of page